Przeżyj wspaniałą przygodę
Ze względu iż techniki tego klanu polegają głównie na malowaniu różnych bestii, każda bestia będzie miała swoją rangę
Techniki rangi D
Choujuu Giga
Jedna z „artystycznych” technik Saia. Po namalowaniu atramentem na zwoju jednej bądź kilku bestii chłopak zamienia je w sztuczne obrazy, tak aby zwierzęta wyglądały jak żywe. Ich rozmiary znacznie rosną i mimo wszystko są one całkowicie materialne, dlatego też potrafią atakować bądź zmylić przeciwnika. Po zniszczeniu takiej bestii zamienia się ona z powrotem w kałużę czarnego atramentu.
Chakra:400
Techniki rangi C
Sumi Bunshin no Jutsu
Sai za pomocą pędzla i farby potrafi stworzyć klona z atramentu. Klon nie może atakować.
Chakra:200(za klona)
Sumi Gasumi no Jutsu
Jutsu teleportacji klanu Gashi. Zaletą tej techniki jest to, że podczas teleportacji, jesteśmy częściowo zasłonięci atramentem/farbą. Następnie gdy znikamy, tracimy kolory i stajemy się przezroczyści, a chwilę później wyparowujemy.
Chakra:400
Sumi no Mushi
Niezauważalnie wylewamy nasz atrament ciurkiem z pojemniczka. Gdy np biegniemy równo z przeciwnikiem po wodzie, lub na normalnym gruncie, z wody/z ziemi wyłażą atramentowe węże które mają za zadanie unieruchomić przeciwnika. Jak można było zobaczyć w odcinku filerowym dosyć skutecznie. Dzieje się to nagle, więc odskoczenie jest prawie niemożliwe.
Chakra:600
Rysunki rangi D
Myszy
Służą jedynie do zwiadu. Użytkownik dzięki nim może zebrać informacje na temat danego terenu czy osób które się na nim znajdują.
Chakra:50(za mysz)
Rysunki rangi C
Ptaki
Świetne jeżeli chodzi o atak powietrzny czy zwiad terenu.
Chakra:500
Rysunki rangi B
Węże
Ich celem jest unieruchomienie przeciwnika. Niezwykle silne i wytrzymałe, jedynie osoby posiadające nadludzką siłę mogą je rozerwać.
Chakra:100(za węża)
Lwy
Namalowane lwy służą celą ofensywnym. Jeden nie jest w stanie wyrządzić wiele szkód, ale cała chmara mogą stanowić już wyzwanie dla nie wyszkolonego Shinobi.
Chakra:300(za lwa)
Offline