Przeżyj wspaniałą przygodę
Ranga D
Biggu-hendo
Technika polegająca na powiększeniu rozmiaru ręki.
Chakra:300
Ranga C
Ude-hensen
Technika polegająca na tym, iż użytkownik potrafi przekształcić rękę w broń, która wyglądem przypomina gałęzie jednak to nie są gałęzie tylko liczne ostrza przypominające sierpy. Przy użyciu tej techniki można dotkliwie poranić przeciwnika.
Chakra:600
Hando-hensen (wymagana całkowita przemiana)
Technika defensywna polegająca na stworzeniu z dłoni i przedramienia tarcz, dzięki którym można zablokować atak przeciwnika lub złagodzić sile uderzenia.
Chakra:700(200 za utrzymanie)
Ono-hensen
Za pomocą techniki zmieniamy naszą rękę w coś przypominającego siekierę.
Chakra:500
Ranga B
Chakra Hou
Technika polega na zmianie przedramienia w działo strzelające potężnym ładunkiem czakry jest w stanie zabić słabszych przeciwników ( mniejsza ranga od naszej, przeciwnicy z równą rangą lub wyższą przeżyją atak).
Chakra:800
Ranga A
Raivu Ushiro (osoba ratowana musi posiadać Przeklętą Pieczęć)
Technika powalająca uratować żucie osobie prawie martwej (konającej). Kosztem wykonania tej techniki jest jednak cofnięcie się o połowę życia tzn. Cofamy się do wieku pomiędzy narodzinami a naszym obecnym. Technika jest stosowana jedynie w tedy gdy ktoś zdoła podporządkować sobie użytkownika wiecznej pieczęci(opanować jego żądze).
Chakra:1000
Kontanshou
Technika polegająca na wytworzeniu z ręki igły, którą wbijamy w przeciwnika w celu wyssania z niego energii życiowej technika pozwala uniknąć śmierci. Po zastosowaniu techniki nasze wszystkie obrażenia się regenerują.
Chakra:1200
Ranga S
Maruchi Chakra Hou (wymagana pełna przemiana)
Rozwinięcie techniki Chakra Hou i polega na wytworzeniu mnóstwa dział wystających z ciała bezpośrednie trafienie tą techniką kończy się zgonem osoby trafionej jeśli przeciwnik nie uniknie ataku ginie plusem jest szeroka strefa rażenia.
Chakra:2000
______________________________________
lvl . 1
- 50% chakry więcej
- ataki tai-jutsu i nin-jutsu są efektywniejsze
- wzrasta wykrywanie chakry
-Wymagania Być Geninem
______________________________________
lvl. 2
- 90% chakry więcej
- ataki tai-jutsu i nin-jutsu są silniejsze
- można używać technik klanowych
-Wymagania Być Jouninem
_______________________________________
lvl. 3 ( pełna przemiana)
- 140 % chakry więcej
- ataki tai-jutsu i nin-jutsu są potężne
- można używać najpotężniejszych technik klanowych
- stajemy się częściowo nie wrażliwi na ból
-Wymagania Być L. Sanninem
Jako że jest to wieczna pieczęć nie zużywa ona organizmu i można jej używać nieograniczoną liczbę postów. Nie wpływa ujemnie na pobór chakry.
Offline