Przeżyj wspaniałą przygodę
Techniki rangi D
Shabondama no Jutsu
Użytkownik wypuszcza sporą ilość bąbelków. Są one o wiele trwalsze od zwykłych, jako że są wspomagane Chakrą użytkownika. Podstawowa technika potrzebna do wykonywania pozostałych. Dodatkowo użytkownik jest jakby "połączony" z bańkami - rozsiewając je wkoło może wykryc czy ktoś się zbliża.
Chakra:100(za 10)
Techniki rangi C
Shabon Bunshin no Jutsu
(wymagane: Shabondama no Jutsu)
Używając dmuchawki, użytkownik tworzy klona (maksymalnie 2), który po trafieniu rozpada się na bańki mydlane. Klon może używać technik – podobnie jak Karasu Bunshin.
Chakra:300(za klona)
Suihou Hedoro no Jutsu
(wymagane: Shabondama no Jutsu)
Użytkownik w trakcie pościgu zostawia za sobą bańki które pękają zostawiając śluz. Gdy przeciwnik dotknie śluzu zostanie unieruchomiony.
Chakra:300
Shabondama Awa no Jutsu
(wymagane: Shabondama no Jutsu)
Użytkownik wypuszcza bańki w kierunku wroga, które eksplodują mu w twarz oślepiając go.
Chakra:400
Techniki rangi B
Suishi Dama no Jutsu
(wymagane: Shabondama no Jutsu)
Użytkownik wypuszcza tuziny baniek. Zetknięcie takiej bańki z celem powoduje zamknięcie go, lub jego części w bańce wypełnionej wodą.
Chakra:200(za 6)
Shabon Shunshin no Jutsu
(wymagane: Shabondama no Jutsu)
Użytkownik tworzy ogromną bańkę w której może podróżować. Może zabrać też ze sobą maksymalnie 2 dodatkowych pasażerów.
Chakra:700
Santōka
Użytkownik wydmuchuje bańki, które mogą bardzo mocno poparzyć przeciwnika.
Chakra:200(za bańkę)
Kibakuhō
Technika tworzy wybuchające bańki. Eksplozja nie jest zbyt silna ale może dość mocno odrzucić przeciwnika.
Chakra:300(za bańkę)
Techniki rangi A
Sumi Shabon Bakudan
(wymagane: Shabondama no Jutsu)
Po wypuszczeniu kilku baniek, te powiększają się i łapią wrogów. Po chwili wypełniają się one substancją podobną do atramentu, która unieruchamia przeciwnika. Po chwili bańki razem z atramentem i wrogiem wybuchają, nie pozostawiając śladu po przeciwnikach.
Chakra:900
Hogo Baburu Doomu
Pozwala na stworzenie dużej bańki, która jest w stanie obronić przed nawet dość dużymi wybuchami.
Chakra:700(400 za utrzymanie)
Offline