Przeżyj wspaniałą przygodę
Techniki rangi D
Kumo Issodu
Wypluwamy z ust sieć, którą możemy dowolnie kontrolować. Wzorem przypomina siatkę.
Chakra:200
Kumo Kousatsu
Styl TaiJutsu charakterystyczny dla Kidoumaru. Dzięki sześciu pajęczym niciom przyczepionym do poszczególnych palców dłoni, shinobi może dokładniej penetrować teren i lepiej unikać ataków w powietrzu. Użytkownik najczęściej zaczepia nicie o drzewa.
Chakra:50(za nić)
Kumosu Roken no Kansei
Technika związana z pajęczą siecią, lecz tym razem wykorzystywana nie do ofensywy, lecz obrony. Kidoumaru wytwarza bardzo cieniutkie nici, które są praktycznie niezauważalne. Przeznaczone są najczęściej do zastawiania pułapek na przeciwnika jak i jego uruchomieniu.
Chakra:50(za nić)
Techniki rangi C
Kumoshibari
Pajęcza technika polegająca na zatrzymaniu przeciwników bardzo mocną siecią, która potem zwija się i zamienia w kokon.
Chakra:400
Kumonendo
Kidoumaru tworzy pajęczynę którą wypluwa i łapię nią przeciwnika by go obezwładnić, lub przyciągnąć bliżej siebie.
Chakra:500
Techniki rangi B
Amimono Fukuzei no Jutsu
Postać zastawia w krótkim czasie sprytną pułapkę. Wytwarza w określonym miejscu sieć razem z kunai'ami ze złotej substancji. Gdy namierzy już cel, zrywa nitkę z palca uwalniając tym samym kunaie. W każdej osobnej pułapce znajduje się po pięć kunai'ów, tyle ile jest palców u dłoni - każdy palec odpowiada za jeden nóż. Wynika z tego, że na raz maksymalnie możemy zaatakować 10 kunai'ami. Po wystrzeleniu użytkownik musi nawinąć sobie na palce kolejne nitki, jeśli zrobił wcześniej więcej pułapek. Trwa to 3 tury.
Chakra:650
Kumokakuhan
Kolejna pajęcza technika Kidoumaru. Shinobi wysyła serię mniejszych pajęczyn, które po trafieniu w przeciwnika, obezwładniają go. Ilość pajęczyn i częstotliwość, w jakiej są wypuszczane zależą od upodobań użytkownika.
Chakra:100(za pajęczyne)
Kumomayu
Za pomocą sieci owijamy naszego wroga tworząc kokon. Trudno z niego wyjść, ponieważ nasze ruchy są bardzo ograniczone, a co gorsza tracimy powietrze.
Chakra:800
Kumosoukai
Za pomocą pajęczej sieci ninja obezwładnia przeciwnika, unieruchamiając go niczym pająk swoją ofiarę. Teraz wystarczy już tylko wykończyć wroga. Nić wykonana jest z Chakry, tak, aby nic nie mogło jej przeciąć.
Chakra:1000
Techniki rangi A
Kumonenkin
Dość przydatna technika polegająca na wytworzeniu broni wykonanej ze złotej i bardzo wytrzymałej substancji. Użytkownik może wytwarzać broń do woli, jedynym limitem jest jego Chakra. Można również wykorzystać tą złotą substancję jako lance, potrafi się przebić przez prawie wszystko.
Chakra:100(za broń)300(za włucznie)
Kumo Nenkin no Yoroi
Tak zwana złota zbroja . Technika, która jest dość podobna do Jutsu Gaary - Suna no Yoroi , z tym że Kumo Nenkin no Yoroi nie wykonana jest z piasku, lecz dziwnej, złotej substancji, która jest niesłychanie wytrzymała i twarda. Użytkownik może kontrolować wytwarzanie zbroi, używa do tego chakry. Oczywiście zbroja służy do obrony.
Chakra:500(100 za utrzymanie)
Kuchiyose: Kyodaigumo
Technika przyzywa ogromnego pająka, który zazwyczaj nie walczy osobiście, lecz pozostaje nieruchomo, a z jego odwłoku wydostają się mniejsze pająki
Chakra:1200(za 50 pająków daje się 500)
Techniki rangi S
Kumo Senshu
Ostateczna technika tego klanu. Użytkownik jedną turę przeznacza na stworzenie złotego łuku. Strzały są stworzone z tej samej substancji co łuk, wystrzelone z odpowiednią siłą mogą spokojnie przebić drzewo czy kamień.
Chakra:1500(za strzałe)
Offline