Przeżyj wspaniałą przygodę
Techniki rangi D
Kugutsu no Jutsu
Podstawowa technika kuglarzy. Dzięki niciom Chakry jako przekaz między kukłą, a marionetkarzem może sterować swoją zabawką.
Chakra:20(za kontrole 1 maronetki na ture)
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Zamieniamy się miejscami ze swoją kukłą. Tzn: Jeśli jesteśmy w opałach. Np: Obwiązani przez przeciwnika który ma zadać cios. Na naszym miejscu jest kukła, a my sami jesteś zawinięci w bandaże w których powinna być kukła.
Chakra:200
Setsuzoku
Jeśli nici sterujące naszą kukiełką zerwą się, marionetkarz w kilka sekund potrafi je przywrócić. Druga podstawowa technika kuglarzy.
Chakra:20
Techniki rangi C
Doku Kiri Jigoku: Naribari Hyaku Renpatsu
Trzeba posiadać przynajmniej dwie kukiełki. Jedna z kukiełek wypuszcza dwie bomby dymne przez co nasza ofiara nic nie widzi, następnie obie kukiełki wypuszczają z miejsc których mogą kilkadziesiąt trujących igieł. Technika trudna do uniknięcia.
Chakra:350
Fukumen no Jutsu
Wygląd zewnętrzny marionetki może zmienić się na wzór innych osób. Im lepszy lalkarz tym lepsza kopia osoby Dobra technika do zwiadu.
Chakra:500
Soushuuha
Shinobi wykonujący tą technikę wyjmuję 10 kunai. Za pomocą swojej chakry z każdego palca do jednego kunai wypływa Chakra. Po rzucie wykonujący może dobrowolnie kierować torem lotu kunaiów. Bardzo przydatna technika.
Chakra:200(50 za kontrole co ture)
Fukuden no Jutsu
Jeżeli nasza kukiełka posiada ogon, to może wbić go pod ziemię i w wybranym przez nas miejscu ogon wychodzi z pod ziemi atakując przeciwnika.
Chakra:700
Hansou Guujin
Kuglarze mają możliwość pieczętowania swoich marionetek w zwojach. Jest to o wiele lżejsze przechowywanie marionetek i łatwiejsze w podróży.
Chakra:500(za pszywołanie 1)
Yubi Tenraku
Technika polega na podłączeniu się do jakiejś części ciała u jakiejś osoby i wstrzymanie ruchu danej kończyny. Technika może być nawet nie zauważalna bo wystarczy lekkie poruszenie palcami.
Chakra:300
Techniki rangi B
Hansou: Buki Guujin
Pieczętujemy coś na częściach kukiełek. np: dodatkowe bronie itd.
Chakra:500(za pszywołanie)
Kairai Engeki: Kuro Higikiki Ippatsu
Chyba najbrutalniejsza technika kuglarska i jedna z najbrutalniejszych ogółem. Zamykamy naszego oponenta do środka kukiełki, po chwili w otwory kukły wbijane są sztylety. Przeciwnik jest zapewne podziurawiony w głowę, więc śmierć na miejscu.
Chakra:1200
Kikou Junpuu
Tworzymy przed sobą tarczę z Chkary, która jest wypuszczana z dłoni. Tarcza jest bardzo solidna i bardzo trudno jest ją zniszczyć.
Chakra:700(200 za utrzymanie)
Souen: Hitomi Kokuu
Jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Nici z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i kontrolować jej ruchy. Oczywiście nici można podpiąć do innych rzeczy: mieczy, noży itp. Nawet do cudzych kukiełek. Jedynie ograniczenie to wielkość przedmiotu do jakiego chcemy podpiąć nici.
Chakra:60(za nić)
Sanbon Kyuukai
Aby wykonać technikę, potrzebne są trzy specjalne lalki z kolekcji Chikamatsu. Każda z nich ma w ustach specjalną pieczęć: "Buddyzm", "Prawo" i "Mnich". Dwie lalki ustawiają się obok siebie, a trzecia wskakuje im na ramiona. Tworzą one między sobą coś w rodzaju czarnej dziury, która wciąga przeciwnika/ów bądź ich ataki.
Chakra:1500(600 za utrzymanie)
Techniki rangi A
Senju Soubu
Jeżeli nasza kukiełka na ręce ma zapieczętowane części, z tych części wyłazi tysiąc rąk które zgniatają przeciwnika.
Chakra:1600
Shishi Heikou
Shishi Heikou to technika używana przez jedną z lalek kolekcji Chikamatsu. Pieczęć powstrzymuje użytkownika przed kontrolą chakry.
Chakra:2000
Techniki rangi S
Aka Higi: Hyakki no Souen
Dobrzy kuglarze są w stanie przywołać sto lalek i bardzo dobrym potencjale bojowym. Nici Chakry wychodzą z piersi wykonującego(czyli trzeba najpierw zmienić swoje ciało w kukłę).
Chakra:3000
Shiro Higi - Jikki Chikamatsu no Shuu
Jest to technika Chiyo, polegająca na uwolnieniu i kontrolowaniu dziesięciu kukieł z kolekcji Chikamatsu. Wszystkie marionetki są białe i każda z nich jest potężną bronią na sznurkach wyszkolonego kuglarza – mają one niezwykle duże możliwości bojowe, są także bardzo uniwersalne w walce. (Trzeba je mieć oczywiście)
Chakra:5000
Taisha no Youhin
Jedna z najlepszych technik kuglarskich. By wykonać tą technikę trzeba wcześniej zmienić się w kukiełkę. Dzięki tej technice możemy się złożyć z powrotem jeśli ulegliśmy zniszczeniu. Jedynym warunkiem jest by nasze serce i mózg były w całości.
Chakra:3000
Yuuki Shitai no Dansou
Mocna technika defensywna. Dzięki niej mamy możliwość przenoszenia człowieczych części ciała (mózg, serce i inne które zachowaliśmy po zmianie w kukiełkę) do innego ciała sztucznego - kukły. Plusem jest, że nie potrzeba fizycznego kontaktu z tym ciałem, sama Chakra wystarczy.
Chakra:6000
Offline