Przeżyj wspaniałą przygodę
Techniki rangi D
Shintenshin no jutsu
Technika polegająca na zawładnięciu umysłem przeciwnika poprzez "wkroczenie" do niego. Technika ta pozostawia jednak sporo do życzenia, przykładowymi minusami są trudności z trafieniem ruchomego przeciwnika gdyż technika wymaga stałej pozycji wykonującego, oraz w razie "pudła", na kilka minut traci się kontrole nad własnym ciałem.
Chakra:300(100 na ture gdy się nie trafi nie morzna się poruszać pszez 4 tury)
Techniki rangi C
Shinranshin no jutsu
Technikę można by nazwać rozwinięciem Shintenshin no jutsu, tyle że w tym przypadku przejmuje się kontrolę nad ciałem przeciwnika a nie jego umysłem. Wykonujący jest w pełni świadomy swoich poczynań a przeciwnik posłusznie wykonuje to co mu się "telepatycznie" wyperswaduje.
Chakra:500(200 za utrzymanie)
Shine Anshin no jutsu
Technika trochę różniąca się od pozostałych technik klanowych. Układamy typową pieczęć w kształcie kwadratu z kciuków i palców wskazujących po czym wypowiadamy nazwę techniki. Wróg traci wszystkie myśli, staje się "żywym trupem". Technika trwa dopóki trzymamy przeciwnika "namierzonego". Może objąć tylko jedną osobę. Jeśli między naszymi palcami będzie kilka wrogów, technika działa na osobę najbliżej środka.
Chakra:700(300 za utrzymanie)
Techniki rangi B
Shinmanshin
Najsilniejsze rozwinięcie Shintenshina. Ciało wykonującego jest w pełni sprawne, nie odnosi się żadnych obrażeń jednocześnie kierując przeciwnikiem.
Chakra:900(400 za utrzymanie)
Techniki rangi A
Seitanbo no Jutsu
Jest to zaawansowana technika polegająca na tym że skanujemy umysł ofiary, ta ofiara nie może się poruszać a nawet być przytomna ale dzięki takiemu skanowi możemy dowiedzieć się dokładnie wszystko o ciele i jego przeżyciach, dosłownie przelewa się jego wiedza dla nas.
Chakra:1000
Offline