Przeżyj wspaniałą przygodę
Techniki rangi D
Kage Mane no Jutsu
Technika przejęcia cienia. Wydłużamy nasz cień by złapać w niego swoją ofiarę. Wtedy wykonuje wszystko to co my. Cień może się łączyć z jakimiś nie ożywionymi obiektami by był dłuższy.
Chakra:200(50 za utrzymanie)
Kage Seisei no Jutsu
Shinobi, korzystając z małych spadochronów lub parasolek tworzy na ziemi cień, który posłuży do unieruchomienia przeciwnika innymi technikami.
Chakra:300
Techniki rangi C
Kage Shibari no Jutsu
Ulepszona wersja Kage Mane no Jutsu. Tutaj możemy unieruchomić więcej niż jednego przeciwnika.
Chakra:200(za jednego 50 za utrzymanie 1 przeciwnika)
Kage Kujiku
Nasz cień wędruje po całym ciele naszego przeciwnika by następnie miażdżyć go.
Chakra:500
Kage Mande Tacchi no jutsu
Sprytna technika klanu Nara. Dzięki tej technice członek klanu może połączyć swój cień z przeciwnikiem poprzez kontakt fizyczny.
Chakra:300(100 za utrzymanie)
Techniki rangi B
Kage Kubi Shibari no Jutsu
Najpierw łapiemy naszego przeciwnika za pomocą Kage Mane no Jutsu. Potem z cienia tworzy się ręka która dusi złapanego przeciwnika.
Chakra:600
Kage Mane Shuriken no Jutsu
Członek klanu Nara rzuca specjalny nóż do którego jest przyczepiona wybuchowa notka(Shikamaru rzucił kastetem Asumy). Wtedy używa się techniki Kage Mane no Jutsu by ''przykuć'' do podłoża przeciwnika, wbijając w ostrze w jego cień.
Chakra:500(200 za utrzymanie)
Techniki rangi A
Ninpou: Kage Nui
Nasz cień znów się wydłuża, lecz tym razem może się on odkleić od powierzchni. Odklejony cień może przebić nawet człowieka na wylot. Najczęściej odklejony rozczepia się na kilkanaście czarnych iglic co daje, że może zaatakować kilku przeciwników na raz.
Chakra:200(za igłe)
Techniki rangi S
Kage Yose no jutsu
Ostateczna forma Kage Mane. Użytkownik może swoim cieniem manipulować w każdy sposób, czyli oderwać go od ziemi i usztywnić by zrobić np. broń czy też owinąć nim przeciwnika po czym zmiażdżyć. Tak jak w przypadku Kage Nui można cieniem przebić przeciwnika.
Chakra:400(za sztuke)
Offline